Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Підсумки про виконання Хотинським районним судом Чернівецької області Закону України «Про доступ до публічної інформації» та «Про звернення громадян» за 2016 рік
На виконання пункту 10 статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» в Хотинському районному суді Чернівецької області проводиться аналіз роботи із запитами на отримання публічної інформації.
Публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана, або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених законом України «Про доступ до публічної інформації».
Дотримання встановленого порядку надання публічної інформації (опрацювання, систематизація, аналіз та контроль щодо задоволення запиту) про діяльність Хотинського районного суду Чернівецької області організовують і забезпечують працівники суду, які відповідають за вказану ділянку роботи.
У 2016 році до Хотинського районного суду Чернівецької області надійшло 21запит на отримання публічної інформації:
- від фізичних осіб – 10 ;
- від юридичних та інших осіб – 11 ( запити від громадських організацій та адвоката).
Запити, що надходили до суду в 2016 році в порядку Закону України «Про доступ до публічної інформації» зокрема стосувалися питань отримання інформації щодо:
- розгляду справ в Хотинському районному суді та надання інформації по справам – 8;
- надання копій рішень апеляційного суду Чернівецької області – 2;
- надання статистичної інформації – 2;
- надання інформації щодо діючих суддів, помічників, працівників Хотинського районного суду Чернівецької області ( штатну чисельність тощо) – 9;
Запити, що надходили, зареєстровані в автоматизованій системі документообігу суду.
10 запитів надіслано до суду електронною поштою, 9 були заповненні за формою електронного інформаційного запиту на офіційному сайті Хотинського районного суду Чернівецької області та 2 запити зареєстровані в канцелярії суду.
У всіх випадках відповіді були надані в письмовій формі та направлені запитувачам за допомогою поштового та електронного зв’язку.
За результатами розгляду було задоволено 21 запит.
Протягом 2016 року відсутні випадки оскарження відповідей на інформаційні запити, які подавались до Хотинського районного суду Чернівецької області в порядку Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Відповіді на запити надані у строк встановлений відповідно до ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Усі матеріали, що стосуються роботи із запитами щодо надання публічної інформації, сформовані належним чином та зберігаються у відповідності до чинного законодавства України.
Організація роботи з напрямку забезпечення виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» контролюється керівництвом Хотинського районного суду Чернівецької області.
Підсумки про виконання Хотинським районним судом Чернівецької області вимог Закону України «Про звернення громадян» в 2016 році
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Указу Президента «Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення» та з урахуванням «Методичних рекомендацій по організації та веденню роботи із зверненнями громадян у загальних місцевих та апеляційних судах Державної судової адміністрації України»у Хотинському районному суді Чернівецької області проводиться робота щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.
Проаналізовано стан розгляду звернень громадян в Хотинському районному суді Чернівецької області в 2016 році.
Діловодство за пропозиціями (зауваженнями), заявами і скаргами громадян в Хотинському районному суді Чернівецької області проводить працівник суду, який відповідає за звернення громадян.
Звернення оформлюються відповідно до вимог чинної «Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997р. № 348.
Звернення громадян, що надходять до Хотинського районного суду, реєструються в день їх надходження в програмі автоматизованої системи документообігу суду в журналі вхідної кореспонденції, після чого передаються особі, відповідальній за ведення діловодства за зверненнями громадян, яка реєструє їх в реєстраційно-контрольній картці пропозицій, заяв і скарг громадян. Кожному із звернень громадян присвоюється реєстраційний індекс, який складається з початкової літери прізвища заявника і порядкового номеру пропозиції, заяви чи скарги.
Звернення, що надходять до суду, неупереджено, об’єктивно, всебічно і вчасно перевіряються та відповідно до діючого законодавства надаються мотивовані, обґрунтовані, достовірні, повні та об'єктивні відповіді та роз'яснення.
Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» від 02.07.2015 за № 577-VIII внесено зміни та доповнення до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян».
Даним Законом запроваджено можливість подання громадянами усних звернень за допомогою засобів телефонного зв’язку, тобто, через телефони «гарячі лінії», та надіслання звернень з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронні звернення).
Протягом звітного періоду надійшло 2 звернення, де суб’єктами виступали фізичні особи.
Крім того, заявником у зверненні порушувалися питання про поновлення строків на апеляційне оскарження; тощо.
На усі звернення, що надійшли протягом звітного періоду, надано відповіді із дотриманням строків, передбачених ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».
Проведена робота з розгляду звернень громадян у суді ведеться на належному рівні; головою суду, заступниками та керівником апарату здійснюється його постійний контроль за якістю, своєчасністю та повнотою надання відповідей заявникам в порядку, передбаченому Законом України «Про звернення громадян».
Заступник керівника апарату Гаврилюк Л.В.