flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Оголошується конкурс на заміщення вакантних посад категорії «Б» - начальник відділу документообігу, судової статистики, кодифікаційно-довідкової та архівної роботи Хотинського районного суду Чернівецької області

30 червня 2021, 12:28

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ в.о. керівника апарату Хотинського районного суду Чернівецькій області

від 30.06.2021 № 02-З

 

умови

проведення конкурсу на зайняття вакантної

посади державного службовця категорії «Б» - начальник відділу документообігу, судової статистики, кодифікаційно-довідкової та архівної роботи Хотинського районного суду Чернівецької області

(1 вакансія)

Загальні умови

Посадові обов'язки

1.Організовує та забезпечує належну роботу відділу з документообігу, судової статистики, кодифікаційно-довідкової та архівної роботи (далі - відділ).

2.Розподіляє обов’язки між працівниками відділу, контролює виконання ними функціональних обов’язків.

3.Організовує та контролює прийом, реєстрацію та розподіл кореспонденції (у тому числі отримана електронною поштою, факсимільним, телеграфним зв’язком, а також телеграми), що надійшли до суду.

4.Контролює ведення обліку реєстрів вхідної та вихідної кореспонденції та їх зберігання, згідно затвердженої номенклатури справ, дотримання строків виконання документів, запитує від виконавців відомості про виконання документів.

5.Контролює реєстрацію всіх документів, яка здійснюється працівниками відділу відповідно до розподілу обов’язків між ними в автоматизованій системі документообігу відповідно до її технічних умов.

 6.Забезпечує своєчасне подання всіх форм звітів територіальному управлінню Державної судової адміністрації.

 7.Організовує та контролює складання статистичних таблиць,   довідок, інформацій для використання в діяльності суду, на оперативних нарадах, при проведенні перевірок, на звернення інших відомств.

 8.Здійснює контроль за веденням статистичних карток в автоматизованій системі документообігу суду.

 9. Організовує та забезпечує належну роботу з ведення архіву суду.

10.Здійснює методичне керівництво і надає рекомендації з питань організації діловодства, експертизи цінності документів, формування номенклатурних справ та їх підготовки до передачі для подальшого зберігання.

11. Організовує та забезпечує належне надання інформації відвідувачам суду працівниками відділу.

12. Забезпечує вдосконалення методів роботи відділу, своєчасне опрацювання і передачу документів.

Умови оплати праці

Посадовий оклад - 7730 грн., згідно штатного розпису та постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 із змінами «Питання оплати праці працівників державних органів»

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк їх подання

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає конкурсній комісії через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС (https://www.career.gov.ua ) таку інформацію:

1) заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016  № 246;

2) резюме за формою згідно з додатком 21 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, в якому обов’язково зазначається така інформація:

- прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

- реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

- підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

- відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах;

3) заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони,визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону. Якщо особою, яка бажає взяти участь у конкурсі, незалежно від обставин подано декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, її повторне подання не вимагається.

       Державні службовці державного органу, в якому проводиться конкурс, які бажають взяти участь у конкурсі, подають лише заяву про участь у конкурсі.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

На електронні документи, що подаються для участі у конкурсі, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата.

Останній день прийому документів - 07 липня 2021 року.

Додаткові (необов’язкові) документи

заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою КМУ від 25.03.2016 р. №246 зі змінами

Дата, час та місце проведення конкурсу

Хотинський районний суд Чернівецької області за адресою: 60000, Чернівецька область, м. Хотин, вул. Незалежності 25А,

о 10-00 годині 19 липня 2021 року

(при собі необхідно мати паспорт або інший документ, який посвідчує особу)

Прізвище, ім'я по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Мельник Марина Вячеславівна,                  

(03731)2-30-61, inbox@ht.cv.court.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

1. Освіта

вища, магістр

2. Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року.

3. Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

4. Володіння іноземною мовою

без вимог

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1. Необхідні  особисті якості

Відповідальність;

системність і самостійність в роботі;

вміння працювати з інформацією;

уважність до деталей;

вміння працювати в стресових ситуаціях;

вміння працювати в команді;

здатність працювати в деяких проектах одночасно.

2. Необхідні ділові якості

Вміння визначати пріоритети;

оперативність;

стресостійкість;

уміння працювати в команді;

діалогове спілкування (письмове і усне)

3. Уміння працювати з комп’ютером

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання, програмне забезпечення та офісну техніку – рівень досвідченого користувача, досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel,), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, знання сучасних технологій з електронного урядування.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Кодекс законів про працю України;

3) Закон України «Про державну службу»;

4) Закон України «Про запобігання корупції»;

5) Закон України «Про судоустрій та статус суддів»;

6) Закон України «Про захист персональних даних»;

7) Закон України «Про доступ до публічної інформації»;

8) ЗУ «Про судовий збір»;

9) процесуальні кодекси.

2.Знання спеціального законодавства, що пов'язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про відділ діловодства та юридичної роботи)

Акти Кабінету Міністрів України інші нормативно-правові акти, що регулюють питання  ведення  діловодства  в  суді, Інструкції з діловодства у  місцевих та апеляційних судах України, Інструкція про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 15.12.2011 р. № 168, положення про автоматизовану систему документообігу суду, затверджене рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30;